Hali hallå i stugan!

Hur mår ni i detta snöiga väder?
Själv tycker jag att det är riktigt jobbigt, när det är halt ute, näsan rinner och bussar kommer försent. Förra årets tuffa vinter fick till exempelvis min rara vän Fjodor ( www.ffillann.blogg.se ) stå och vänta på busshållsplatsen 40 minuter extra! Usch, säger jag bara. Usch, fy och blä!

Idag då, hade jag matteprov, det gick väl ganska bra, eller tja... Jag hoppas det iaf. Sen slutade jag och de andra flickorna i klassen efter lunch, för pojkarna skulle simma på idrotten, vilket vi gjorde förra veckan.

Sedan har jag dans idag, det ska bli riktigt kul! Och imorron ska jag och Fjodor kanske gå på dansjympa på Friskis, det ska också bli riktigt trevligt!

Simma lugnt!

Ibland så säger jag lite fel, när jag ska prata fort. Här nedan ser ni några exempel:

  • Norg elkhund (Norsk älghund)
  • Rocka lysten (Rycka loss den)
  • Fnittermås (Skrattmås)
  • Magpåse (Magsäck)

Och sen idag, på musiken, så sa jag det här:

  • Hip-rop och sedan när jag kom på att det inte hette så; hip-pop (Hip-hop)

Vad ska ni hitta på idag då? Själv ska jag som sagt gå på dansträning och innan det ska jag nog plugga lite engelska.

Jaja, tjingeling,
Lina


Kommentarer
Postat av: Fillan

Haha, jag älskar " rocka lysten " :P <3

2010-11-25 @ 14:19:08
URL: http://ffillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0