Fredag med Fillan och annat trevligt folk<3

God afton!

Har nyligen varit på Friskis och Svettis "Dans jympa"- det var riktigt kul! Enligt mig iaf. Fillan tyckte att det var "skittråkigt", hon har aldrig gillat dans. Hon sa att hon aldrig ville åka dit igen med mig, så vi får se vem jag åker med nästa gång! 
 

Hur kommer det sig att alltid när jag blir svettig, så blir jag helt tomatröd i ansiktet?! Det är lite pinigt, det måste jag få erkänna, och det stör mig rejält. Nää, usch!

Iaf, idag i skolan började vi 9.40, det var riktigt trevligt! Och sedan slutade vi cirkus 12.10.

Nu ska jag och Papi laga middag, antingen tacos eller hemlagad pizza tror jag.

Ha det riktigt trevligt i detta fredagsmörker, kramar,
Lina♥


Kommentarer
Postat av: Fillan

Precis jag kmr aldrig följa me xD

Men ha de riktigt trevligt nu me <3

2010-11-26 @ 19:23:13
URL: http://ffillann.blogg.se/
Postat av: Fillan

SV: Hahah :P <3

KRaM (: <3

2010-11-27 @ 17:01:53
URL: http://ffillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0