Trumläxa och dagens skämt:D

Hej! <3
Idag i skolan var det fett me´nice:P, vi började kvart över tio och så slutade vi kvart i tre, fast jag stannade kvar lite efter för jag låg efter i bilden. Lektionerna var först matte (där våran lärare tycker att vi pratar för mycket så nu så måste vi vara knäpptysta på nästa lektion, om man pratar pyttelite ringer han hem eller så får vi inte sitta kvar i klassrummet:O) ,sen engelska och sist bild:).

Hehe, i skolan idag så flummade vi runt lite:P, vi började prata om att de ibland ställer varor lite konstigt på konsum, typ att man ställer symaskiner vid godiset eller liknande:P
Då kom jag på "Dagens skämt":D
- Varför ställer de på konsum alltid dammsugarna vid fiskavdelningen?
- Därför att de tycker att man ska suga upp fisken med dammsugaren, fisk är ju så äckligt.

Nu ska jag öva på trumläxan, har ju trumlektion imorron, önska mig lycka till:P,
Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0