Lottningen om veckans fråga! Och Elton John.

Okej, nu har jag lottat vilka 6 personer som får fortsätta tävla om chansen att vinna Veckans fråga- äran! :D
Jag skriver dem i ordning som jag tog upp dem ur min lott-skål:P
1. Fillan
2. Jenny
3. Sara
4. Josse
5. Lotta
6. Asse

Det betyder att David åker ut, tack för att du var med i tävlingen!


Imorron kommer nästa Veckas fråga:D
Jaha, ska snart iväg på simträning, om typ tre-kvart om man ska vara noga:P
Nu blir det lite skönsång med Elton John, enjoy!



Bra, ha?
Jaja, nu måste jag skynda göra iordning mig! Kram, kram,
Lina


Kommentarer
Postat av: ♥§ara

JIPPI! :D

2010-01-10 @ 18:18:17
URL: http://dittmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0