Hej Hopp!

Vi hade jättetrevligt med mormor och morfar igår :).
Vi åt gått och jag berättade för mormor vad en blogg är för någe:P. 
Sen spelade vi golf på vårat wii och jag kom sist :(, på bowlingen gjorde jag en strike! Hehe:)

Jaja, nyårslöftena detta år blir:

  • Sluta småäta mellan måltider.
  • Röra på mig mer.
  • Gå och lägga mig tidigare på kvällarna, särskilt vardagar.

Inte så roliga löften men, men. Här får ni ett jätteroligt klipp:D (Farbrorn som inte vill va´stor-intro 1979).
Syrran tipsade mig om den;)

 


Kommentarer
Postat av: asse<3

tjena! Fett bra!

det e typiskt dig:) iget illa menat=)

2010-01-01 @ 15:31:54
Postat av: Jenny

sv: Ja hehe, då kanske du låter ännu mer som en tant! :D

2010-01-01 @ 16:27:02
URL: http://ennyss.blogg.se/
Postat av: sara<3

Vad bra att ni hade det trevligt :)

Jag tycker att dina Nyårslöften var jätte bra! :D

Kram på dig♥

2010-01-01 @ 22:03:33
URL: http://italyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0