Hej hej:D

Hej!
Idag är det torsdag, kan ju vara bra att veta, tänkte jag:P

Min sömn var inte särkilt behaglig i natt, drömde om hela skolveckans som är kvar (vilket jag redan gjort ett antal gånger:/), idag till exempel skulle allt bara vara frid och fröjd, men det vet jag inte riktigt om den var precis, för en/- eller några smällde typ en smällare i vår skola, så brandmän kom, även om det knappt blev någon eldsvåda, sen fick vi ha vår sista lektion i caféterian för smällaren hade smällt nästan precis vid vårt klassrum, så det stank jättemycket:(
Ivf, imorron kommer jag, enligt min dröm, bli skjutsad till skolan av pappa för att jag missat bussen, och komma försent, på fredag händer inget speciellt. När jag sedan vaknade imorse (på riktigt, vaknade) av väckarklockan som ringde, tänkte jag: "Varför i ******* har jag ställt klockan på halv åtta när det är lördag?! Jag är ju inte klok ibland!"

Jag kom på två nya ord idag! :D :D :D
1. Pillefink (ja, jag vet att det står "fink" och inte "vink":P) =när någon petar på allting.
2. Snöpölse=mycket snö:P

Lite konsigt inlägg, men jaja, kram,
Lina

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: Haha det visste inte jag heller. Ser det ut som en elefant tycker du??

2010-01-27 @ 19:47:26
URL: http://ennyss.blogg.se/
Postat av: Josse

Hihihi! Men vet du, det är torsdag IDAG :P Inte igår.

2010-01-28 @ 20:48:29
URL: http://jozzys.blogg.se/
Postat av: David

Hej! Allt bra med dig?? :)

2010-01-29 @ 10:01:28
URL: http://dawwid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0