Heiiiiii! :P

Hej, det blev inget inlägg igår, jag tänkte göra det efter dansträningen igår, (vilket var jättekul, eller hur Josse!:D) men när jag kom hem fick jag jätteont i magen:(

Beklagar skrivfelet i förra inlägget, det där om att det är torsdag, jag var alltså lite virrig efter den där drömmen:P, vet ni, jag hade rätt i drömmen, pappa skjutsade mig faktiskt igår till skolan för att jag missat bussen, och jag kom försent! :O

Nu är det helg!!!! :D
Vad ska ni göra? :), jag ska sova över hos Fillan och plugga lite:P

Här kommer tips på hur man ska somna fortare, eller någe sånt:P, det var en stor hemsida!  
http://www.sleepforkids.org/

:)





Det mesta visste man väl redan men, jaja:P

Kram,
Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0