Lottningen om veckans fråga nr 5! Final!!!!

Japp, final mellan Fillan och Jenny!!
Okej, först blandar jag, då ska vi se här, det namn på den lapp jag tar upp nu, blir vinnaren av veckans fråga!!!
Och vinnaren är:........... Fillan!!!!

Fillans blogg: www.ffillann.blogg.se !!!

Kort intervju, Fillan! Svara med en kommentar! :D
Hur känns det? :D
Hur kommer du att fira? :D

Lite bilder på Fillan:D
Psssst, klicka på bilden för att den ska bli större:P


Jag och Fillan på läger med skolan, årskurs 5:)


Vad håller lilla Fillan på med? :P Också på lägret:)


Fillan på deras landställe (sommaren 2008), visst ser hon lite ut som en modell eller någe i ansiktet:)


Ja, vad kan man säga... Du är allt en rolig bästis du:P

Kram,
Lina


Kommentarer
Postat av: Fillan♥



Jippie!!



Svar på intervjun:



Det känns helt underbart att vinna denna fantastiska tävling:P

Jag vet inte riktigt hur jag ska fira. Kanske ett glas saft:P



Väldigt vackra bilder. Jag undrar verkligen vad jag gör.



Krammis



2010-02-07 @ 20:34:10
URL: http://ffillann.blogg.se/
Postat av: johanna

haha,snygga bilder ^^

2010-02-08 @ 16:06:57
URL: http://johannajojjonjohanna.blogg.se/
Postat av: jenny

felicia går i mitt lag :)<3

2010-02-13 @ 11:08:41
URL: http://jeempaan.blogg.se/
Postat av: Elin/Dunéran/Hästen

Snygga bilder jag tror att hon kan bli modell en vacker dag (och bo i hollywood) :)

2010-02-15 @ 18:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0