Hej:)

Jag håller just nu på att laga midda´ till mig själv, i hemkunskapen så skulle vi nämligen skriva ett recept på någonting vi tycker om:), och gärna med en bild:)

Idag så slapp vi idrotten i skolan, för våran idrottslärare var sjuk, så vi slutade redan 13.45, nice! <3 :D

Sen när jag kom hem började jag att titta på en film, inte direkt min favorit men, men. Jag tttade på Nanny McPhee (A) :P
Sen blev jag trött, så jag ställde en timer på 30 min, men jag vaknade typ inte av den, så jag vaknade typ när bussen till mina trummor gick, men som tur var kunde pappa skjutsa mig:), jag hade inte heller ätit sen typ lunch, så nu ska det allt smaka med lite midda´ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0