Aloha! :D

Hej, hej!

Blev inget inlägg, orkade inte efter dansen:)
Dansen var jättekul, vi tränade styrka och lite sånt, och sen fick vi börja på en ny dans, där vi ska vara clowner på scen:P

Idag var det frid och fröjd, ehm, ja:)
Känner att min blogg är ganska ointressant, skriver inte så "Fina" inlägg längre:/. Har börjat tappa läsare:(

Jaja, idag ska jag städa mitt rum och garderob!!! Blää!

Men.... vet ni? :D Imorron ska jag och Fillan åka till simhallen, hon behövde träna på hennes ryggsim, för på tisdag har vi idrott, då vi ska simma, blir nog inte problem för mig(a)
Det var jättelite vi skulle simma:(
Bröstsim- 150m
Ryggsim-50m

Ivf, och sen så skulle vi kanske "Leka" i lekbassängen(a)

Kommentarer
Postat av: Fillan



Lycka till med garderob städandet<3

2010-02-19 @ 17:35:45
URL: http://ffillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0