Trumvirvel, tack!

Mina damer och herrar, flickor och pojkar, dvärgar och jättar, ailiens och annat folk....
Välkommen till min lilla blogg!

Här kommer jag att skriva så fort jag får inspirationen till det, vilket jag hoppas kommer att ske ganska ofta. Jag har redan några ideér på lager. :P

Jag har inte hunnit fixa utseendet på bloggen än, men jag ska, lovar. Samtidigt passar väl utseendet ganska bra till årstiden, vit som snö....

Jaha, imorron blir det ju nytt år, 2010. Jag vet, jag kanske låter lite som en gammal tant, men tiden går så fort, tycker det nyss var 2002 och man satt och lyssnade på typ smurfhits :P , håller ni med?

Hur ska ni fira idag? Själv kommer mormor och morfar hit, borde egentligen städa mitt rum:/
Vet inte om vi kommer att skjuta några raketer, om inte, blir jag inte särskilt ledsen, tycker bara att det låter för mycket och för det andra så har en ganska nyinflyttad valp flyttat in bredvid, den gamla hunden som by the way hette Lina, har dött. :(

Får väl sätta igång med städningen nu,
Kram Lina <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

trumvirvel..

2009-12-31 @ 16:24:14
URL: http://ennyss.blogg.se/
Postat av: Jozzy

Jag ska till min faster, hoppas att du gillar att blogga :D

2009-12-31 @ 16:49:26
URL: http://jozzys.blogg.se/
Postat av: asse<3

Åå vad kul att du också har en blogg!

Gott nytt år!

2009-12-31 @ 17:46:56
Postat av: sara<3

Fin blogg, kommer verkligen följa den♥

Kramar från sara♥



PS: GOTT NYTT ÅR! :D

2009-12-31 @ 19:16:23
URL: http://italyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0