I högtalarna hörs Herr Hellström.

Hej alla fina! ♥
Jaa, som rubriken lyder sitter jag då i mitt lilla rum, och sjunger till Håkans låtar (som jag redan kan allt för väl). Han måste nog allt vara det finaste...
Nåja, idag har varit en fin dag och jag har varit på ungefär samma humör som igår (Toppen alltså!). Dock har jag blivit lite trög nu känner jag, hm. Blir nog en liten snabbdusch.
HEJ!



För övrigt blir det orientering imorron på idrotten. Och jag som aldrig lärt mig att läsa kartor! Hur ska detta gå?

Kommentarer
Postat av: Felicia

Nej Håkan Hellström är inte de finaste, Erik Hassle är de finaste som finns! :D <3

2011-05-10 @ 21:21:55
URL: http://ffillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0