Lördag prydd med "snöpölse" *

Hej hopp frusna lingonbär!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag ska nog plugga lite, bara lite, och sedan vet jag inte mer. Men imorron ska jag och Papi dekorera huset med adventprylar, mysigt.

Glömde att berätta om igår innan jag och Fillan varit på friskis. För när vi kommit hem till mig (efter att vi varit hos Fillan och hämtat träningskläder) så skulle vi ju äta lite, och då hade jag tänkt pannkakor, fast det fanns bara två kvar hemma, så då bar det iväg till konsum, fast de var slut där. Så då skulle vi köpa potatiskrocketter och äta tillsammans med köttbullarna vi hade hemma, så vi köpte det och gick hem. Men då var köttbullarna, hemma, slut, jag fattade ingenting, vi måste ha ett äta-köttbullar-monster hemma, eller någe.

Jaja, ha det nu supermysigt med familj och vänner! ♥,
Lina


*
Lill-Linas ordbok: Snöpölse= Mycket snö


Kommentarer
Postat av: Felicia

SV: Hehe kanske :P <3

2010-11-27 @ 17:56:26
URL: http://ffillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0