"Buu!"

(Nu blev ni förvånade va? Jag drog världens kortaste spökhistoria för er! Erkänn att ni blev lite knäsvaga:P )

Morsning korsning söta körsbär!

Som ni ser har jag inte bloggat på ett tag, men, jag kommer icke be om ursäkt eller säga något i stil med: Ta dig i kragen, Lina, blogga mera!
För det vet jag bara kommer bli ett ironiskt skämt.

Nåja, hur som haver (eller är det gud som haver? :P) så blev jag väldigt sugen på att blogga idag :P. 

Idag vaknade jag 8.05 av att mamma väckte mig, hon stack in huvudet i mitt rum och frågade: 
- När ska du gå upp idag? 
Jag började mumla och kom fram till att jag hade 5-10 minuter på mig innan jag skulle gå hemifrån för att hinna med bussen med mysigaste Fillan ♥. 
Så, jag klädde på mig, tog bort gårdagens finnkräm+ satte på ny, tog mackorna som mamma smörat lite fort och stack iväg! (Sedan satte jag upp håret på bussen och åt upp mackorna+ drack en loka i skolan innan lektionen börjat :P ) 

Annars har jag bara varit hemma och nu, ganska nyligen var jag på simträning, nice! :)

Ivf, måste gå och hjälpa mysigaste mami med att duka nu innan jag resten av kvällen ska ägna mig åt en stor hög med läxor (Fast det är okej, vi börjar 10.30 imorron ♥)

Jaja, vi avslutar med en bild jag hittade på google när jag gick i sexan. Jag tycker att den är ytterst söt ♥

 

Håller ni med?

Okej, vi hörs:-)  (Förr eller senare:P)

Kram,
Lina


Kommentarer
Postat av: Fillan

Åh, nu är Fillan glad när du bloggat xD

Men japp håller me dig <3

2010-11-22 @ 21:33:08
URL: http://ffillann.blogg.se/
Postat av: Astrid ♥

Du har min blogg på länkar:)

Ska jag ha din blogg som länk också? ♥

2010-11-23 @ 19:02:28
URL: http://a-s-s-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0