Tjena mittbena:P

Tjena tjena!
Just nu sitter jag och spelar Elvis Presley, "Hound dog" inne på YT. Hade den i huvudet här om dagarna.
Dagens låt i huvudet var Markus Krunegård, "Jag är en vampyr", och den låten tycker jag inte ens om så mycket, kan typ en rad i refrängen, "Jag är en vampyr, jag suger och spyr"....
Här har vi de båda låtarna:P


Elvis Presley, "Hound dog"


Markus Krunegård, "Jag är en vampyr"


Imorron blir det två redovisningar i skolan, so och spanska. Det ska bli kul, men jag måste börja träna. Visserligen kan jag en del, men inte allt:P

Senare idag så kanske jag visar vad jag köpte när jag var i centrum idag, och i annat falll, visar jag det imorron:D

Kramis,
Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0