"Is"kallt ute!

Hej!
Har alltså varit på simträning, kom nyss hem:)
På vägen hem orkade jag inte/glömde jag, att ta på mig mössan, så mitt hår blev alldeles isigt eftersom att det var blött efter simträningen. Jag trodde inte att det kunde bli isigt, trodde bara att vuxna sa det till sina barn för att de skulle ta på sig mössan:P :$
Ja, så nu får jag ta mitt straff, sitter med en stor mössa inomhus för att det ska bli normalt igen:P


Riktigt sådär ser väl inte mitt hår ut men, men, man tager vad google haver:P

Nu ska jag nog äta lite middag och så ska jag kolla på Damernas detekitivbyra, det är faktiskt ett ganska smågulligt program:)

Imorron kanske jag ska hem till Ramme, det var ett tag sen:)

Kram,
Lina


Kommentarer
Postat av: Jozzy

Yepp... och Google haver mycket :P

2010-02-01 @ 19:41:00
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0