"ICA-personalens nya sätt att uttrycka sitt missnöje" :P

Haha:D, var inne på google för jag skulle titta vilken färg katrinplommon har (grej i skolan), och då kom jag in på "tjuvtittat.se". Den här bilden är från en ica-butik i Kiruna;)



De hade en massa kommentarer och jag läste några, någon trodde att urk stod för "urkärnade", men då blev det inte lika kul längre:(

Idag var skolan ganska kul, var matvärd, var det igår också men jag behövde ta igen, för i höstas när jag skulle vara fick jag näsblod och hade det i typ 1 och en halv timme, så jag kunde inte hjälpa till:(
Men det var okej, det var bra vänner i den gruppen iaf, bland annat Ramme och Asse:)

Jaja, nu ska jag väl snart gå ner och äta, det blir hembakad pizza btw, och så tänkte jag gå och lägga mig tidigare ikväll eftersom att jag har somnat jättesent de här kvällarna, kunde knappt hålla ögonen öppna när jag satt på bussen på väg till skolan:O

Jaja, kram,
Lina 


Kommentarer
Postat av: "Ramme"

Haha Urk xD! Bra vänner Ramme :D:D:D <3

2010-01-20 @ 20:24:03
Postat av: Elin

du glömde natta :P

2010-01-20 @ 20:24:12
Postat av: Anonym

Haha Urk xD! Bra vänner Ramme :D:D:D <3

2010-01-20 @ 20:24:48
Postat av: David

hej! :) allt bra med dig idag? :)

2010-01-21 @ 07:24:13
URL: http://dawwid.blogg.se/
Postat av: Lotta

aldrig funderat på att urk kan vara burk bara det att man tappat bort b:et. Katrinplommon på bruk liksom:)(A)

2010-01-21 @ 18:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0