Hej:)

Hej! :)
Har inte hunnit blogga tidigare idag, för det första så slutade vi 15.45 (egentligen skulle vi ha slutat 16.15 men vi  fick sluta tidigare<3) och sen när jag kom hem, satte jag mig vid TV:n en stund, men jag somnade i soffan sen vid typ 17.30. Sen kom mamma och väckte mig 19.15 och då fick jag skynda mig att göra matteläxan som jag inte hunnit på mattelektionen igår eftersom att jag var matvärd och då fick vi gå tidigare från lektionen. :/
Sen skulle vi äta middag, det serverades lax med pasta, var helt okej. :)
Jag vet inte if Fillan skulle komma hem hit imorron, det vore kul. :)

Imorron börjar jag skolan kl. 9.00 med spanska första lektionen, vet inte vad vi ska göra då, men det får bli en "surprise"! :P

Ska väl snart gå till kojs men det är ju inte så bråttom eftersom att jag sov på eftermiddagen:)



Har ni somnat? :P

Kram,
Lina


Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: Ok :) Bland t-shirtarna så är 1:an helt klart min favorit. Bland klänningarna kan jag inte bestämma mig.. Nej jag har inte somnat, har du?

2010-01-21 @ 21:35:46
URL: http://ennyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0