Förkyld:(

Jag är fortfarande förkyld, allra mest snorig. Har använt typ 60 näsdukar sen jag blev sjuk, i fredags.


Tyckte bilden passade:P

Jag har bara varit hemma idag:/ (och snoratXD )
Fillan och Jenny var och såg "Har du hört ryktet om Morgans?" på bio idag, vet jag. Blev avis på att jag inte fick följa med:(, men jag har ju den här jävla förkylningen:(
Jag vet också att Ebba skulle tävla i friidrott, längd idag, och att Emma också skulle tävla.

Japp, ingen skola för mig imorron:(, ska försöka plugga lite hemkunskap iaf.
Kram,
Lina


Kommentarer
Postat av: David

dom blev jätte mörka jag vet :P men ändå, dom blir ljusare om man lutar sig frammåt :)

2010-01-18 @ 07:18:06
URL: http://dawwid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0