Xylofon och John Blund

Var på trumlektionen idag, det var jättekul, för vi fick spela xylofon, det är ju också ett slags slagverk, precis som trummor.

Bild på en xylofon:P

Det var bra i skolan idag mer än att jag nästan fick springa till bussen i morse för jag skulle gå hemifrån typ 7:30 och det är typ äckligt tidigt!Jag hade nämligen ingen marginal mer än att duscha, äta frukost eller klä på mig och tiden räckte tydligen inte till idag:/

Annars då?, jag gav Josse hennes födelsedagspresent, hon fyllde år 9 januari btw. Det var typ 9 par örhängen (försökte hitta bild på dem, men lyckades inte:( )

Nu ska jag äta semla:D, nice! Och efter det ska jag väl snart drömma bort med John Blund:P

Puss och kram,
Lina


Kommentarer
Postat av: Jozzy

Tack en gång till för örhängerna, dem var jätte fina :)

2010-01-13 @ 10:09:13
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0