Svar på Anonyms fråga:)

Jag har fått en fråga via en kommentar, vet inte ifall det är någon som luras med mig, har några misstänkta:P
Men för att göra ingen ledsen så svarar jag ändå:)

Anonyms fråga: Hej,förlåt att jag stör.Men jag undrar om du kanske kunde hjälpa mig med en sak ? Jag vill
jättegärna få en ny mobil men mina föräldrar säger att jag inte får det.Snälla hjelp mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lill-Linas svar: Varför vill du ha en ny, räcker inte den du redan har? :) I annat fall så får du väl spara pengar
för att få råd eller hjälpa till mycket hemma:)
Kram:)

Jepp, då var det klart:)

Fortsätt gärna med frågor, det var ganska kul:P

Kram, Lina


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej tack.Jag har en gammal mobil.Vet inte vad det är för märke,men det heter ungefär huwaei.Jag vill ha en ny för den är så dålig,och det är så jobbigt när vi ska ut någonstans med klassen och jag kan inte fota något med den.Jag har ingen kamera heller.Mina föräldrar säger att jag inte behöver mobil nu,utan jag måste vänta tills jag blir 18 år. Jag hatar dom!!!!!!!!!!!!!!!!!! Om du vill ha fler frågor så undrar jag om du har några tips på vad man kan göra hemma för att få pengar

2010-02-12 @ 20:18:03
URL: http://blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0