Hej igen:)

Hej, hej!
Har blivit mycket bättre nu gällande "Sjukan":), fast jag har haft väldigt ont i mina leder, knäna, fötterna och händerna:(     (...jag har ju barnreumatism, det går jag in på någon annan gång:) )

Jaha, blev som sagt inget kakkalas för mig:(, men mina nära och kära familjemedlemmar äter gärna av mina bakverk:) <3

Blev heller inget skoldisco för mig, men det verkar inte som att det hade varit så kul iaf:/

Imorron avgörs det, kommer Fillan eller Jenny ta hem segern i veckans fråga?:)
Ska jag lotta tycker ni, eller ska jag göra på något annat sätt? Förslag?:)

Det har varit TRE strömavbrott här sen igår kväll, blä! Ska tydligen varit runt 1 600 hushåll som var "drabbade":O

Kram,
Lina

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tycker du ska välja den som var snabbast :D<3 Nejmen, jag tycker du ska lotta :)

2010-02-06 @ 17:16:58
Postat av: Fillan



Jag tkr att du ska välja den som svara på frågan sist:p Skojja jag med:P Men vi har inte haft strömavbrott hemma hos mig.



Blir det melodifestivalen för dig ikväll?

2010-02-06 @ 18:23:51
URL: http://ffillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0