Hali hallå! :)

Hej:)
Vi hade det ytterst trevligt:). Vi "lekte" Kurrgömma (A) och badade i våran bubbelpool, men nu kommer det lite bilder:)


Bild på Klysan när vi går från busshållsplatsen (Hon och Natta hade tagit bussen och visste inte var de skulle gå för att komma hem till mig:P)


Hehe, en mycket vacker bild på Natta:P


En ännu vackrare bild på Dunéran:P


Klysan och Natta


Allihopa<3


Bild på det jag serverade:) +detta:


Ja, men nu ska jag ner och kolla på Melodifestivalen:)
Kram<3


Kommentarer
Postat av: Elin (Dunéran)

din lilla paparazzi !

// Elin/Dunéran/Hästen xD

2010-02-15 @ 18:05:39
Postat av: Emma♥

Hej fin blogg!! Kolla gärna in min! Hejdå :D

2010-02-15 @ 21:06:25
URL: http://emmalovers.blogg.se/
Postat av: K l y s a n ♥

Men lilla Carro då ! ta med en sån FUL bild på en människa ! :O (asso jag) haha nää skoojja men det du baka va FETT NICE ! /E. <3

2010-03-01 @ 22:19:29
URL: http://klysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0