Påskpysslat:D

Oj, det var länge sen:O, men nu uppdaterar jag lite kort om mitt påskpyssel ivf:)

Var och handlade på Panduro för ett tag sen och då köpte jag "lite"(a) påskmaterial. Bland annat än Äggmålare för 39:- (Ordinarie pris 59:-) . Panduros kommentar: "Praktiskt tillbehör vid äggmålning som gör det enkelt att måla utan att få färg på fingrarna. 8 livsmedelsfärger och pensel ingår."
Jag kokade 4 ägg och sen målade jag dem med "Äggmålaren".

Jag köpte massa mer saker också men de får vänta tills nästa påsk:P


Bild tagen från Panduros hemsida:)


Mina ägg:)


Sen så köpte jag även två små kaniner i trä på Panduro, 17:- styck:). Panduros kommentar: "Kanin med ben av fjäder. Av trä."


Kanin omålad från Panduros hemsida


Mina kaniner (Framifrån)


(Bakifrån)

Vad ska ni göra nu på påsklovet? :D
Själv ska jag nog träffa små nära och kära och plugga:/

Jaja,
Från mig, till er; En riktigt glad påsk! :D
Kram,
Lina


Kommentarer
Postat av: Jenny

vad fina :)

2010-04-05 @ 12:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0