Mina julklappar:D

Jag vet, jag är sen ute med dem, men jag har ju bara haft bloggen sen 31 december så...
I vart fall, här kommer dem:)



Här över har vi grejerna med Michael Jackson, högst upp i vänstra hörnet har vi en bok av min moder och fader:P, de tre andra grejerna (två filmer och en affisch) är från Fillan, EN av mina kompisar:D, Tack!




Här har vi böckerna, högst upp i vänstra hörnet, Galoppmysteriet, hehe, jag läste serien när jag var mindre, nu läser jag dem bara för att jag följer serien:P, från mormor och morfar.
Sen har vi en serie på tre delar, Jag såg honom först, Vem bryr sig? och Bara vänner, typ av mamma och pappa. Efter det är det två böcker som de på varje sida har gjort en serie av en riktig bok till bara fyra serierutor:O. Första boken med 80 serier(Gjorda på 80 böcker:P) och andra med 96 serier(gjorda på 96 böcker:P), från mamma och pappa.
Du äger! En bok som man ska bygga upp självförtroendet och lite sånt:) av mamma och pappa. De starkare, en likadan som Josse (en annan av mina kära vänner<3), också fick i julklapp:P, från mormor och morfar. Tack!



Högst upp i vänstra hörnet, strumpor 4-pack från mamma och pappa. Evas sommarplåster på dvd från mamma och pappa. Diamantboken, pysselbok med Lassemaja från mamma och pappa:P. ABC cookies, pepparkaksformar från Ramme, en till kompis:), kompissten från Josse, presentkort från Jenny, kompis igen. En cell-sam historia, dvd box om kroppen från mormor och morfar. Tack!



Den röda koftan från mamma och pappa, den lila från syrran och godisaskar från syrran:). Tack!

Och så fick jag ett nintendo wii också av mamma, pappa och syrran Lotta:)


Kommentarer
Postat av: sara<3

Fian julklappar! :D

själv fick jag också massa grejer och M.J´s (micheal jacksons) samlaralbum elr vad det heter, asså alla hans skivor, eller jag vet inte om det vara alla, men iallafall 4 st eller nått ;)

Kramis♥

2010-01-02 @ 15:19:25
URL: http://italyforever.blogg.se/
Postat av: emelie<3

haha ska jag säga vad jag tycker om dina julklappar :



FETT NICE !!! <3 x]



kram emelie <33

2010-01-02 @ 19:15:01
Postat av: Lotta

Jag gav dig faktiskt den röda koftan:D

den lila koftan var från mamma och pappa:)

2010-01-02 @ 20:10:48
Postat av: Jenny

sv: Tack! :)

Vad är det för godisaskar? dem ser goda ut :D

2010-01-03 @ 17:18:23
URL: http://ennyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0