HEJSVEJS

Hur står det till med er? Själv mår jag fint! ♥

Det här med orienteringen idag gick faktiskt ganska bra, eller jag och Astrid kom ungefär tio minuter efter att lektionen slutat men det hade kunnat vara värre om man säger så. Vi hade ju faktiskt kunnat vara elva minuter sena! Bara en sån sak.

Ikväll ska jag försöka komma i säng tidigt, för min lilla dröm är att man liksom vaknar en dag och ska till skolan och så är man inte trött. Det skulle ju vara underbart! Att bara resa sig upp ur sängen och börja göra sig iordning! Utan att behöva sätta klockan på snooze i sisådär en fem minuter och sen hasa sig upp ur sängen. 

Nåja, ha det nu super!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv; Haha de va från den 21;a men det påminner mig om den 5;te ;p <3

2011-05-13 @ 18:46:29
URL: http://ffillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0