Hej hopp, gamla kalops!

Allt är finemang med mig, bör plugga lite matte bara, för vi har matteprov på torsdag, men jag har iaf skrivit ett boktips som ni kan läsa här nedan.

Allt var väl som vanligt idag, (försov mig inte!)  var i skolan idag, och sen var jag på trummorna, det gick fin, fint där mä'<3. Det var en ny där idag, han gick i åttan, och verkade riktigt trevlig, och han ägde på trummor!

Aja, strunt i det nu:-p, idag, efter spanskan (Vi har ganska stökiga spanska lektioner) så sa vår spanskalärare till en annan lärare:
- Ja, alltså, jag får ju bara dåndimpen på dem ibland!

(Nåt sånt där var det iaf)
Men jag menar, vem säger dåndimpen nu liksom, hur som helst, älskade jag det, så från och med nu är det offentligt bestämt:

Fin, Fina Lina ska från och med denna menings sista stavelse börja säga "dåndimpen" vissa tillfällen under dagen, då detta passar in.

Då var det bestämt.

Okej, vi gör ett försök:
- Nämen, oj! Vad långt detta inlägg blev, nu får jag dåndimpen!!!

Wii!

Okej, jag hatar vintern, den är bara kall och jobbig, man blir snorig och så får man pölsa i snön. Det är så himla mycket "snöpölse" alltså!. (Snöpölse kom jag på under förra årets ruggiga vinter, en dag när jag gick hem från skolan)

Snacka om att jag får dåndimpen på snön alltså!

Okej, nu bör jag sluta,
kram,
Lina♥


Kommentarer
Postat av: Fillan

Haha, då får vi se hur många " dåndimpen " jag hör imorrn :P <3

2010-11-23 @ 19:23:57
URL: http://ffillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0