Icke magplask! :O

Hej, har inte hunnit skriva tidigare idag, för det första så sov Fillan över här :), för att veta mer om det, gå in på hennes blogg:P, bl a så väckte hon mig genom att kittla mig med en borste:P och skrapade upp tån när hon skulle gå ner i våran bubbelpool:(, stackars Fillan:(

Jag går ju på simning varje söndag, de senaste gångerna så har det varit jättesvårt så jag har funderat på att sluta, men simträningen idag var ganska kul faktiskt, jag blev inte helt kapputt (stavning?) och dessutom så klarade jag faktiskt att dyka (!), inget magplask alltså! :O (fast jag gjorde det från kanten istället för pallen:P)

Jaja, nu är det middagsdags, blir lax och pressad potatis tror jai:D

Kram,
Lina

Kommentarer
Postat av: Fillan

Var maten god? :P

2010-01-25 @ 20:46:27
URL: http://ffillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0