Centrum med Lotta:)

Hej:)
Idag var jag i centrum med Lotta, jag behövde köpa nya vinterkängor, får inte längre ha mina älskade dojor, de är för kalla:(, här är i alla fall en bild på mina älsklingar, haha:P.



De var de här skorna jag hade på mig idag så de var lite slaskiga, därför ligger jag i sängen med benen upp i luften så att de inte skulle blöta ner golvet när jag skulle ta bilden, bakgrunden är alltså taket i mitt rum:P.
Nåja, tillbaka till centrum, hehe, vi köpte skor till mig, en födelsedagspresent till mamma och så köpte jag en kjol, jättefin! Bild på den:)

 



Utomordentligt vacker, ha?

Kram Lina:)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättefin! ♥

2010-01-05 @ 21:30:51
URL: http://ennyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0