2012! :)

Hej, idag var jag och såg 2012 på bio med Lotta och pappa:). Jag tycker filmen var super-duper-mega-jättebra! Filmen kändes så verklig eftersom vissa forskare pratar ju om att Jorden kommer att gå under 2012. Visst, vissa scener var ju kanske inte det mest troliga i situationen men jag menar i filmer kan man ju alltid säga "Det där är ju bara en film, det händer inte i verkligheten", men vissa grejer kommer kanske hända, kanske inte 2012, kanske längre fram i tiden men iallafall. Jag hade rysningar nästan hela tiden, den var spännande och lite, lite romantik :P :).
Jag tycker att ni som inte har sett den borde se den! :)

För att se trailern:)
http://www.sf.se/filmer/film/10002913/2012

Go´natt folket,
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0