Present-pyssel:)

Ja, jag var på "Tjejmiddag" hos Klysan igår. Det var ytterst trevligt. Vi kollade på film och åt pizza. Och lajade lite:P

Ivartfall så pysslade jag lite med hennes presenter:

Jag hade varit på Panduro med mamma i fredags. Då köpte vi tre askar i olika storlekar, och lite färg (Och en massa annat, men det har inte med detta att göra:P). 
(Jag hade också köpt en kopp på Åhléns, en rosa/vit-prickig och ett presentkort där och så lite godis)

Så, igår, målade jag askarna. Den minsta i  sidenmatt rosa, den mellersta i sidenmatt vit och den största i sidenmatt blå. Sedan tog jag ett svart/vit-prickigt snöre och band en rosett på toppen:)

Tyvärr glömde jag att ta kort på det så det här är en paintad bild på det:)


Kram,
Lina


Kommentarer
Postat av: k l y s a n ♥

Vaa kul att du hade det ytterst trevligt på mig tjejmiddag ! :D och tack tack tack tack tack tack för alla dom fina pressenterna jag fick av dig ! jag ÄLSKAR dom jätte mycket x) <3 /Klysan <3

2010-03-16 @ 20:47:52
URL: http://klysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0